3) Kläder & Trollstavar

Här redovisas kläder och trollstavar som kommer användas till inspelningen.

2012-10-18
Min syster Ellen kom förbi idag med en hel påse med kläder som hon hittade hemma hos sig och sina vänner, hon tyckte var dem passande till filmen och lyckligtvis var det EXAKT rätt kläder som jag föreställt mig i mitt huvud sedan länge! Vi tog lite bilder för säkerhets skull så jag kan studera dem lite noggrannare om något skulle saknas:






Nu är alla kläder klara, låt oss gå vidare till nästa moment!

--------------------------------------------------------------------------------------------  

2012-10-09
Kontaktade två vänner igår (Eskil Björnstad & David Nilsson) om att få låna deras Harry Potter-trollstavar till filmen. De blev jätteglada och delade gärna med sig så det var riktigt kul! Hade varit väldigt jobbigt att göra egna då dem kostar ca 500kr/st vilket jag inte har pengar till. Idag fick jag iallafall med mig trollstavarna hem, såhär ser dem ut:


Oerhört realistiska med många detaljer, det här kommer bli en suverän film!

--------------------------------------------------------------------------------------------